Subscribe to our News updates:


Advertisement

Dorel este invitat la o onomastica

Dorel este invitat la o onomastica unui prieten, așa că onorează invitația.
A doua zi, nu putea să țină ochii deschiși dar merge la muncă.
Seful lui când îl vede cum arată îl întreabă:
– Dorele, ce ai pățit? Arăți de parcă a dat TIR-ul peste tine!
– Sefule, am petrecut aseară… Am fost la petrecerea unui prieten, și ne-am distrat pe cinste. A fost o întreagă nebunie!
– Ia povestește mai în detaliu! spune șeful curios.
– Eram eu, Ion și Paul la petrecere. Am băut până ne-am facut lemn, și la un moment dat ne-am trezit acasă la iubita lui Paul, și cum vorbeam noi acolo, am ajuns să o facem în trei!
Ion este întrerupt de șef:
– In patru, vrei să zici, nu?
Ion răspunde ferm:
– Nuuuu! Am făcut-o în 3 că aia a ieșit afară!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu